LedPerf.com: Oświetlenie LED do samochodów i motocykli

24 godz
Odpowiedź i
wysyłka


0zł
Od
410zł

Nr 1

Oficjalny lider
od 2007

550 000
pojazdów
wyposażonych



100%
BEZPIECZNE
Opinie klientów 4.9/5
60228 Zebrane opinie

Puste

Jeszcze tylko 410.00zł zostało do darmowej wysyłki do: Polska

Zobacz koszyk

Ogólne warunki sprzedaży na stronie Ledperf.pl

ARTYKUŁ 1: AKCEPTACJA OGÓLNYCH WARUNKÓW SPRZEDAŻY

1.1 Niniejsze Ogólne Warunki Sprzedaży (zwane dalej "OWS") mają zastosowanie do sprzedaży produktów dostępnych na stronie Ledperf.pl (zwanej dalej "Stroną"), prowadzonej przez firmę LEDPERF SAS, dokonywanej przez każdego użytkownika, który wcześniej założył konto klienta na Stronie (zwanego dalej "Klientem").

1.2 Zaznaczając pole "Zapoznałem się z ogólnymi warunkami sprzedaży", Klient wyraźnie i bez zastrzeżeń akceptuje niniejsze Ogólne Warunki Sprzedaży (zwane dalej "OWS"). Klient oświadcza również, że posiada zdolność prawną do podejmowania zobowiązań z tytułu tych ogólnych warunków.

1.3 Niniejsze OWS mogą być aktualizowane w dowolnym momencie i według wyłącznego uznania LEDPERF SAS. Wiążące dla Klienta są wyłącznie Ogólne Warunki Sprzedaży obowiązujące w momencie składania zamówienia.

ARTYKUŁ 2: DANE IDENTYFIKACYJNE SPRZEDAWCY - INFORMACJE PRAWNE

Firma LEDPERF SAS z kapitałem 40.000€.
Zarejestrowana w RCS w SAINT-ETIENNE pod numerem 511 128 894.
Nr VAT UE: FR24511128894
Kod APE/NAF: 4791B
Siedziba firmy:
LEDPERF SAS
4 rue des VAB
42400 Saint-Chamond
E-mail: info@ledperf.com

ARTYKUŁ 3: PRODUKTY

Na Stronie przedstawione są produkty do sprzedaży, a Firma LEDPERF SAS dokłada najwyższej staranności przy tworzeniu ich prezentacji i opisu, aby zapewnić najlepszą informację dla Klienta. Niemniej jednak istnieje możliwość wystąpienia błędów na Stronie, co Klient przyjmuje do wiadomości i akceptuje. W przypadku niezgodności dostarczonego produktu z jego opisem na Stronie, Klient może skorzystać z prawa do rezygnacji z produktu lub skorzystać z gwarancji zgodności Firmy. W razie potrzeby Firma dokona wymiany produktu lub zwrotu (w całości lub w części) sum zapisanych na fakturze.

ARTYKUŁ 4: SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

4.1 Przed złożeniem zamówienia Klient musi założyć konto na Stronie, podając następujące dane: nazwisko, imię, adres pocztowy i e-mail, aktualny numer telefonu (stacjonarny lub komórkowy), pod którym można się z nim skontaktować w razie trudności z dostawą.

4.2 Każde złożone zamówienie oznacza zatwierdzenie przez Klienta jego "koszyka", w którym znajdują się wszystkie produkty wybrane przez Klienta na Stronie, wybór sposobu dostawy, adresy do faktury i dostawy oraz wybór sposobu płatności.

Każde zamówienie musi zostać potwierdzone przez LEDPERF SAS, który wysyła do Klienta w ciągu maksymalnie 24 godzin roboczych e-mail z potwierdzeniem zamówienia na adres podany podczas rejestracji. Sprzedaż uważa się za skuteczną dopiero po potwierdzeniu Zamówienia przez Klienta.

LEDPERF SAS zastrzega sobie prawo do niezatwierdzenia złożonego zamówienia lub jego anulowania w przypadku sporu z Klientem dotyczącego płatności za poprzednie zamówienie. Klient zostanie o tym poinformowany drogą elektroniczną w ciągu maksymalnie 24 godzin roboczych.

Ponadto w przypadku odmowy zapłaty przez centrum płatności bankowych lub odmowy przyjęcia czeku przez nasz bank, zamówienie zostanie automatycznie anulowane, a Klient zostanie o tym poinformowany drogą elektroniczną.

4.3 Wszelkie prośby o zmianę lub anulowanie, całkowite lub częściowe, zamówienia przez Klienta należy zgłaszać do LEDPERF SAS za pośrednictwem formularza zmiany/anulowania zamówienia, który znajduje się w koncie Klienta. Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji na temat korzystania z formularza zmiany/anulowania zamówienia.

Firma LEDPERF SAS nie jest w żadnym wypadku zobowiązana do spełnienia prośby o zmianę lub anulowanie zamówienia, z wyjątkiem przypadku przewidzianego w artykule 8 niniejszych OWS lub w przypadku niewywiązania się przez LEDPERF SAS z obowiązku dostarczenia towaru lub wykonania usługi w terminie trzydziestu dni od zawarcia umowy. Klient może w takim wypadku odstąpić od umowy, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru lub w formie pisemnej na innym trwałym nośniku, jeżeli po wezwaniu LEDPERF SAS do wykonania dostawy lub świadczenia usługi w dodatkowym rozsądnym terminie, firma nie uczyni tego we wskazanym terminie.

Każde anulowanie zamówienia, bez względu na przyczynę, daje prawo jedynie do zwrotu wpłaconych kwot. Nie można żądać odszkodowania za anulowanie zamówienia.

ARTYKUŁ 5: CENY

5.1 W przypadku wszystkich produktów wysyłanych na terenie Unii Europejskiej ceny naszych produktów są podawane w PLN (zł) brutto, z wyłączeniem udziału w kosztach przetwarzania i wysyłki, i są płatne wyłącznie w PLN (zł).

5.2 W przypadku wszystkich produktów wysyłanych poza Unię Europejską oraz do francuskich departamentów i terytoriów zamorskich, na potwierdzeniu zamówienia i fakturze zostanie podana wyłącznie cena bez podatku w PLN (zł). Opłaty celne lub inne podatki lokalne, cła importowe lub podatki państwowe mogą zostać doliczone i płatne wyłącznie przez Klienta, który będzie również ponosił wyłączną odpowiedzialność za deklaracje składane właściwym władzom i organom w danym kraju. Radzimy skontaktować się z lokalnymi władzami.

5.3 LEDPERF SAS zastrzega sobie prawo do zmiany cen w dowolnym momencie. Fakturowanie sprzedawanego produktu odbywa się na podstawie cennika obowiązującego w momencie składania zamówienia. Mimo że nasza strona internetowa została starannie zaprojektowana, może się zdarzyć, że ceny na niej podane będą zawierać błędy. LEDPERF SAS zastrzega sobie prawo do nierealizowania Zamówienia w przypadku oczywistego błędu w cenie produktu, podanej na Stronie w momencie składania zamówienia. W takim wypadku Klient automatycznie otrzyma zwrot kosztów przelewem bankowym lub czekiem w ciągu 15 dni.

5.4 Opłaty za dostawę są należne za każde złożone zamówienie. Dokładna kwota zależy od miejsca, do którego ma zostać wysłane zamówienie, wybranych usług oraz zawartości, objętości i wagi zamówionych produktów.

Wysokość kosztów dostawy jest podawana w "koszyku zamówienia" i podlega zatwierdzeniu przez Klienta poprzez zatwierdzenie "koszyka".

Klient może wykonać symulację całkowitej wartości swojego zamówienia na stronie internetowej. Podana kwota pozostaje szacunkowa i tylko cena przyjęta przy zatwierdzaniu zamówienia ma wartość umowną.

W przypadku wielu zamówień od klienta na ten sam adres dostawy, LEDPERF SAS zastrzega sobie prawo do łączenia zamówień w jedną paczkę. W takim wypadku koszty wysyłki wielu zamówień pozostają po stronie LEDPERF SAS.

ARTYKUŁ 6: WARUNKI PŁATNOŚCI

6.1 Całkowita kwota zamówienia jest płatna w dniu złożenia zamówienia przez klienta Cena zafakturowana klientowi to cena wskazana w potwierdzeniu zamówienia wysyłanym przez LEDPERF SAS.

6.2 Płatności można dokonać:

  • Kartą płatniczą oznaczoną symbolem CB: w tym przypadku płatność jest dokonywana przez bezpieczny interfejsu płatniczy obsługiwany przez BANQUE POPULAIRE DES ALPES. Klient zapewnia i gwarantuje LEDPERF SAS, że posiada wszelkie niezbędne uprawnienia do korzystania z metody płatności kartą przy składaniu zamówienia.
  • Bądź przelewem Paypal, system PAYPAL pozwala płacić za zakupy online w całkowicie bezpiecznym środowisku. Twoja płatność jest dokonywana bezpośrednio na bezpiecznym serwerze PAYPAL, bez przechodzenia przez serwer sklepu,
  • Albo przelewem bankowym: dane rachunku LEDPERF SAS zostaną podane Klientowi na jego prośbę.
  • Lub przekazem pieniężnym: usługa przekazu gotówkowego za pośrednictwem banku pocztowego.

6.3 Zgodnie z ustawą z dnia 15 maja 2001 i artykułem L.441-6 kodeksu handlowego, każda faktura niezapłacona w terminie przez klienta profesjonalnego powoduje naliczenie kar za zwłokę w wysokości pięciokrotności odsetek ustawowych. Ponadto w przypadku nieterminowej płatności doliczana jest dodatkowa kwota mająca zrekompensować koszty odzyskania należności. Wysokość tej kwoty wynosi 40zł.

ARTYKUŁ 7: DOSTAWA

7.1 MIEJSCE DOSTAWY

Dostawa jest realizowana na adres wskazany przez Klienta w momencie składania zamówienia i podany w potwierdzeniu zamówienia. LEDPERF SAS nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości dostawy wynikający z błędu lub niedokładności adresu podanego przez Klienta.

7.2 Terminy dostawy

Zamówienie zostanie zrealizowane w terminach określonych na Stronie i na potwierdzeniu zamówienia wysłanym przez LEDPERF SAS, z wyjątkiem wystąpienia przypadku siły wyższej, zgodnie z prawem i orzecznictwem sądów francuskich.

Podane terminy liczone są w dniach roboczych z wyłączeniem sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy. W każdym wypadku firma LEDPERF SAS jest zobowiązana do dostarczenia produktów nie później niż w ciągu trzydziestu dni kalendarzowych od zawarcia umowy.

Przekroczenie tego terminu nie uprawnia Klienta do żadnego odszkodowania ani zmiany ceny. Może on jednak zażądać anulowania swojego zamówienia i zwrotu wpłaconych kwot, jeżeli terminy realizacji nie zostaną dotrzymane.

W przypadku płatności przekazem pieniężnym lub przelewem bankowym, zamówienie zostanie zrealizowane dopiero po otrzymaniu należnej kwoty, a czas dostawy liczony jest dopiero po dokonaniu tej płatności.

7.3 Dostępność

Ewentualny brak lub niedostępność produktu zostanie wyraźnie zaznaczona w karcie produktu wraz z podaniem najbliższej daty dostępności, przed dokonaniem zakupu przez Klienta.

Klient zdecyduje, czy czekać na dostępność produktu, czy poprosić o zwrot gotówki, który zostanie zrealizowany w ciągu maksymalnie 30 dni czekiem, przelewem bankowym lub Paypal, w zależności od użytej przez Klienta metody płatności.

7.4 Odbiór produktów i obsługa posprzedażna

7.4.1 Wszystkie nasze zamówienia są sprawdzane przed wysyłką; kontrola obejmuje prawidłowe działania produktów oraz zamówione ilości.

7.4.2 W przypadku przesyłek niepoleconych (przesyłka śledzona, colissimo bez podpisu, eksport śledzony) dostępne jest śledzenie komputerowe, w związku z czym żadna reklamacja nie zostanie uwzględniona, jeśli komputerowy system śledzenia przesyłek potwierdzi doręczenie przesyłki.

7.4.3 Wszelkie zwroty towarów wymagają uprzedniej zgody firmy LEDPERF SAS. W przypadku braku zgody, wszystkie zwrócone towary zostaną przechowane do dyspozycji klienta na jego koszt i odpowiedzialność, przy czym wszelkie koszty transportu, przechowywania i obsługi ponosi klient.

ARTYKUŁ 8: PRAWO DO REZYGNACJI

8.1 Zgodnie z art. L.221-18 francuskiego kodeksu konsumenckiego, Klient ma czternaście (14) dni od otrzymania towaru na skorzystanie do rezygnacji z produktów bez podania przyczyny i bez ponoszenia kar. Koszty zwrotu produktów ponosi Klient, któremu pełna kwota za zamówienie zostanie zwrócona w ciągu maksymalnie 14 dni czekiem, przelewem bankowym lub za pośrednictwem systemu Paypal, w zależności od sposobu płatności użytego przez Klienta.

8.2 Wszelkie prośby o zwrot kosztów z tytułu prawa do rezygnacji z produktów należy składać za pośrednictwem dedykowanego narzędzia w koncie Klienta w zakładce " Moje zwroty" lub za pomocą innego, jednoznacznego oświadczenia, wyrażającego chęć rezygnacji z produktów. Klient otrzyma numer zgłoszenia do działu posprzedażnego, który należy zaznaczyć na przesyłce zwrotnej. Produkt musi być zwrócony w nowym, nieuszkodzonym stanie, z wszystkimi akcesoriami, instrukcjami i dokumentacją.

8.3 Przypomina się, że to prawo do rezygnacji z produktów nie dotyczy umów zawieranych przez klientów profesjonalnych.

8.4 Przypomina się, że postanowienia tego artykułu mają zastosowanie wyłącznie do osób fizycznych będących konsumentami zamieszkałymi w Unii Europejskiej.

ARTYKUŁ 9: GWARANCJE

9.1 Zgodnie z artykułami L211-4 i następnymi kodeksu konsumenckiego, produkty wystawione na sprzedaż przez LEDPERF SAS podlegają prawnej gwarancji zgodności od momentu dostawy.

W tym okresie Klient ma możliwość skorzystania z przysługującej mu gwarancji, jeżeli stwierdzi niezgodność lub wadę Produktu zakupionego na stronie LEDPERF SAS.

9.2 Gwarancja nie ma zastosowania w następujących przypadkach:

  • Jeżeli Produkt został uszkodzony przez Klienta lub był używany w sposób niezgodny ze wskazanym przez LEDPERF SAS;
  • Jeśli Produkt został nieprawidłowo zmontowany, zainstalowany lub konserwowany przez Klienta,
  • Jeżeli Produkt został naprawiony, zmodyfikowany lub przerobiony przez Klienta lub osobę trzecią bez wyraźnego upoważnienia przez LEDPERF SAS,
  • Jeżeli produkt był używany w wilgotnym środowisku lub na zewnątrz, a w karcie technicznej zostało to wyraźnie zabronione,
  • W przypadku normalnego zużycia lub starzenia się Produktu
  • Jeżeli Produkt zostanie zwrócony ze śladami tuszu lub innej substancji: ponieważ większość produktów nadaje się do naprawy, nie możemy przyjąć w ramach gwarancji produktu, na którym klient umieścił adnotację za pomocą długopisu lub w jakikolwiek inny sposób.

9.3 Jeżeli warunki gwarancji są spełnione, LEDPERF SAS zobowiązuje się do naprawy produktu w ciągu 30 dni. Jeżeli nie będzie to możliwe, LEDPERF SAS zaproponuje Klientowi wymianę produktu na produkt równoważny lub zwrot pieniędzy w gotówce, czekiem, przelewem bankowym lub Paypal, w zależności od sposobu płatności wybranego przez Klienta.

9.4 Aby skorzystać z tej gwarancji, Klient musi wypełnić formularz dostępny pod następującym adresem:

Moje informacje w ramach obsługi posprzedażnej

Klient może również skontaktować się z LEDPERF SAS drogą elektroniczną, poprzez formularz kontaktowy dostępny na Stronie. Klient otrzyma numer zwrotu SAV - RMA (upoważnienie do zwrotu towaru). Wadliwe produkty muszą być zwrócone we wzmocnionym opakowaniu wraz z numerem zwrotu nadanym przez LEDPERF SAS.

9.5 Niniejsza gwarancja nie wyklucza możliwości skorzystania przez Klienta z rękojmi za wady ukryte przewidzianej w art. 1641 i następnych kodeksu cywilnego.

9.6 Gwarancje specjalne: Niektóre produkty objęte są 5-letnią gwarancją handlową (informacja podana w karcie produktu) bez odstępstw od powyższych warunków. Stateczniki w zestawach Xenon HID mają dożywotnią gwarancję, jednak w przypadku zakwestionowania gwarancji należy przesłać zdjęcie z kodem kreskowym i przeciętymi kablami statecznika. Żarówki Xenon HID w zestawach Xenon HID objęte są 2-letnią gwarancją, że nie ma na nich odcisków palców (zostanie przeprowadzony test niebieskiego światła) i są w idealnym stanie. Żarówki Xenon HID i stateczniki kupowane pojedynczo, poza kompletnym zestawem xenon, są objęte 2-letnią gwarancją. Przedłużenie gwarancji: Jeśli taka opcja jest dostępna, klient może ją wykupić, aby wydłużyć całkowity okres gwarancji dla swojego zamówienia. Opcja "Przedłużenie gwarancji" jest dodatkiem do gwarancji prawnej, ale nie będzie uwzględniana przy obliczaniu kosztów bezpłatnej wysyłki ani przy obliczaniu rabatu przyznawanego po ewentualnym wykorzystaniu kodu rabatowego.

9.7 Gwarancja dotyczy wyłącznie roszczeń posiadacza konta klienta, który dokonał zakupu na stronie internetowej Ledperf.pl, roszczenia mogą być zgłaszane wyłącznie z konta klienta.

ARTYKUŁ 10: OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI

10.1 Niektóre Produkty sprzedawane na Stronie nie są dopuszczone do użytku na drogach publicznych. Dlatego nie mogą być używane w ruchu drogowym na drogach publicznych i są przeznaczone wyłącznie do zawodów sportowych (tor, rajd). Każdy kraj ma własne przepisy ograniczające używanie tych Produktów. W związku z tym każdy użytkownik przed zakupem jakiegokolwiek produktu, sprzedawanego na Stronie, musi zapoznać się z przepisami obowiązującymi w kraju, w którym zamierza używać tych Produktów. Na terytorium Francji Klient ma obowiązek przestrzegać wymogów prawnych i regulacyjnych dotyczących oświetlenia dziennego i nocnego, określonych w artykułach od R.313-1 do R.313-35 francuskiego kodeksu drogowego oraz dotyczących homologacji, określonych w artykułach od R.321-1 do R.321-25 francuskiego kodeksu drogowego. Klient potwierdza, że przed dokonaniem zakupu zapoznał się z artykułami wymienionymi powyżej i potwierdza, że ustalił, czy sposób, w jaki zamierza używać Produktów, jest zgodny z wymogami prawnymi artykułów wymienionych powyżej.

Potwierdzając zamówienie, użytkownik oświadcza, że zapoznał się z wymienionymi powyżej artykułami, jest pełnoletni i ma świadomość ryzyka związanego z zakupem Produktów podlegających tym przepisom, a także zobowiązuje się do używania tych Produktów wyłącznie do celów prywatnych lub zawodowych podczas zawodów lub rozrywek na terenie prywatnym.

W każdym przypadku Klient ma obowiązek zapoznać się z charakterystyką Produktu, podaną w karcie technicznej i/lub na opakowaniu, a także z przepisami obowiązującymi w jego kraju, aby ustalić, czy Produkt może być używany na drogach publicznych.

O ile w kartach produktów nie jest wyraźnie zaznaczone inaczej, sprzedawane Produkty nie są dopuszczone do używania na drogach publicznych.

10.2 LEDPERF SAS zwraca również uwagę Klienta na fakt, że używanie i montaż tych Produktów w pojazdach poruszających się po drogach publicznych może spowodować utratę przez Klienta gwarancji umownej producenta oraz może stanowić klauzulę wyłączającą odpowiedzialność w niektórych polisach ubezpieczeniowych.

Dlatego też obowiązkiem Klienta jest uzyskanie informacji na ten temat od producenta i/lub jego ubezpieczyciela oraz złożenie niezbędnych oświadczeń w celu zachowania tych gwarancji.

10.3 LEDPERF SAS nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wszelkie bezpośrednie lub pośrednie szkody, materialne lub niematerialne, związane z korzystaniem z produktów, które sprzedaje, w szczególności jeżeli Produkt:

  • został zainstalowany w warunkach niezgodnych z instrukcją obsługi lub do celów niezgodnych z jego przeznaczeniem
  • jest używany w warunkach niezgodnych z przepisami obowiązującymi na terytorium państwa, w którym Klient mieszka i/lub użytkowany jest pojazd, w którym Produkt został zamontowany
  • został niewłaściwie zamontowany lub zainstalowany

ARTYKUŁ 11: SIŁA WYŻSZA

11.1 Klęski żywiołowe oraz wszelkie nieprzewidywalne i nieodwracalne zdarzenia są wyraźnie uznawane za siłę wyższą. Siły wyższej nie stanowią zdarzenia, które można było przewidzieć z wyprzedzeniem lub których skutki nie są niemożliwe do usunięcia.

11.2 Wystąpienie przypadku siły wyższej powoduje w pierwszej kolejności i zgodnie z prawem wstrzymanie realizacji zamówienia.

11.3 Jeżeli po upływie trzech (3) miesięcy strony stwierdzą utrzymywanie się przypadku siły wyższej, zamówienie zostanie automatycznie anulowane, chyba że obie strony postanowią inaczej.

ARTYKUŁ 12: DOWÓD

12.1 Rejestry komputerowe, przechowywane w systemach komputerowych Strony w rozsądnych warunkach bezpieczeństwa, będą traktowane jako dowód komunikacji, zamówień i płatności między stronami.

Formularze zamówień i faktury są archiwizowane na niezawodnym i trwałym nośniku, który można przedstawić jako dowód.

12.2 Potwierdzenie zamówienia wysłane do klienta przez LEDPERF SAS w formie papierowej lub elektronicznej stanowi dla klienta dowód dokonanej transakcji.

ARTYKUŁ 13: ZASTRZEŻENIE WŁASNOŚCI

ZGODNIE Z ARTYKUŁEM L 624-16 KODEKSU HANDLOWEGO, DOSTARCZONY TOWAR POZOSTAJE WŁASNOŚCIĄ LEDPERF SAS DO MOMENTU PEŁNEJ ZAPŁATY CENY PRZEZ KLIENTA. W PRZYPADKU BRAKU ZAPŁATY CAŁOŚCI NALEŻNEJ KWOTY PRZEZ KLIENTA, PO UPŁYWIE 8 DNI OD WYSŁANIA PRZEZ LEDPERF SAS FORMALNEGO WEZWANIA DO ZAPŁATY, KTÓRE POZOSTAŁO BEZSKUTECZNE, UMOWA ZOSTANIE ROZWIĄZANA Z MOCY PRAWA, A FIRMA LEDPERF SAS BĘDZIE MOGŁA ROŚCIĆ SOBIE PRAWO WŁASNOŚCI DO SPRZEDANYCH TOWARÓW, ZGODNIE Z WARUNKAMI PRZEWIDZIANYMI W ARTYKUŁACH L.624-9 I NASTĘPNYCH KODEKSU HANDLOWEGO. NINIEJSZA KLAUZULA ZOSTAŁA PRZEKAZANA DO WIADOMOŚCI KLIENTA PRZED ZAWARCIEM UMOWY POPRZEZ ZATWIERDZENIE OGÓLNYCH WARUNKÓW SPRZEDAŻY I MA ZASTOSOWANIE WYŁĄCZNIE DO UMÓW SPRZEDAŻY ZAWIERANYCH Z PROFESJONALISTAMI.

ARTYKUŁ 14: DANE OSOBOWE

14.1 Dane osobowe gromadzone na potrzeby sprzedaży na odległość są niezbędne do przetwarzania i realizacji zamówień oraz przygotowywania faktur. Te informacje umożliwiają nam przeprowadzanie operacji związanych z zarządzaniem klientami, pozyskiwaniem nowych klientów, tworzeniem statystyk handlowych, zarządzaniem wnioskami o prawo dostępu, poprawiania, a także ograniczenia przetwarzania i sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, zarządzaniem nieuregulowanymi płatnościami oraz sporami, zarządzaniem akcjami promocyjnymi oraz zarządzaniem opiniami. Dane te mogą być wykorzystywane do przesyłania informacji, ofert promocyjnych, materiałów marketingowych oraz wszelkiej komunikacji ze strony LEDPERF SAS.

14.2 Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych przetwarzanie danych osobowych klientów było przedmiotem dwóch deklaracji (nr 2186227 i nr 2185318) złożonych do Krajowej Komisji Informatyki i Swobód (CNIL).

14.3 Klient ma prawo dostępu, zmiany, poprawiania i usuwania swoich danych osobowych, które może egzekwować od LEDPERF SAS na warunkach przewidzianych w art. 34 ustawy z dnia 6 stycznia 1978 Ponadto LEDPERF SAS zobowiązuje się do nieprzekazywania osobom trzecim, nieodpłatnie lub odpłatnie, danych swoich klientów.

14.4 Informujemy o istnieniu czarnej listy telemarketingu "Bloctel" sprzeciwiającej się telefonicznej akwizycji, na którą można się wpisać tutaj: https://conso.bloctel.fr/.

ARTYKUŁ 15: WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

Firma LEDPERF SAS jest wyłącznym właścicielem wszelkich praw własności intelektualnej związanych z planami, opracowaniami, instrukcjami montażu dołączonymi do sprzedawanych Produktów, jak również wszelkich plików, zdjęć, schematów, szkiców, tekstów lub jakichkolwiek treści chronionych prawem autorskim, publikowanych na Stronie. W związku z tym, każde nieuprawnione wykorzystanie lub rozpowszechnianie tych dokumentów przez Klienta, na jakimkolwiek nośniku, nawet nieodpłatnie, stanowi fałszerstwo, które może pociągać za sobą odpowiedzialność karną i cywilną autora.

ARTYKUŁ 16: PRAWO WŁAŚCIWE I ROZSTRZYGANIE SPORÓW

16.1 Niniejsze OWS podlegają prawu francuskiemu, zarówno w zakresie przepisów materialnych, jak i formalnych.

16.2 Reklamacje lub spory będą zawsze przyjmowane z zachowaniem uprzejmości, zawsze zakłada się dobrą wiarę u osób, które zadają sobie trud wyjaśnienia swojej sytuacji.

16.3 W przypadku sporu pomiędzy LEDPERF SAS a klientem profesjonalnym, strony będą dążyły do polubownego rozwiązania sporu, w drodze postępowania pojednawczego, mediacji, procedury partycypacyjnej lub innej alternatywnej metody rozwiązywania sporów.

W związku z tym przypomina się, że zgodnie z art. 2238 kodeksu cywilnego:
"Bieg przedawnienia ulega zawieszeniu od dnia, w którym po powstaniu sporu, strony zgodziły się na mediację lub postępowanie pojednawcze, a w przypadku braku pisemnego porozumienia - od dnia pierwszego spotkania mediacyjnego lub pojednawczego. Bieg przedawnienia rozpoczyna się na nowo, na okres nie krótszy niż sześć miesięcy, od dnia, w którym jedna ze stron lub obie strony albo mediator lub koncyliator oświadczą, że mediacja lub koncyliacja została zakończona."

Mediatorem firmy LEDPERF jest https://www.mediationconso-ame.com
AME Conso, 11 place Dauphine, 75001
A także: Platforma Komisji Europejskiej służąca do rozwiązywania sporów: http://ec.europa.eu/odr

16.4 W PRZYPADKU BRAKU POLUBOWNEGO ROZWIĄZANIA SPORU MIĘDZY LEDPERF SAS A KLIENTEM PROFESJONALNYM, WSZELKIE SPORY DOTYCZĄCE INTERPRETACJI I/LUB REALIZACJI NINIEJSZYCH WARUNKÓW OGÓLNYCH, JAK RÓWNIEŻ WSZELKIEJ SPRZEDAŻY ZAWARTEJ MIĘDZY STRONAMI, BĘDĄ PODLEGAĆ WYŁĄCZNEJ JURYSDYKCJI SĄDU HANDLOWEGO W SAINT-ETIENNE, RÓWNIEŻ W PRZYPADKU STOSOWANIA ŚRODKÓW TYMCZASOWYCH, WNIOSKU DOTYCZĄCEGO KWESTII INCYDENTALNEJ LUB WIELU OBROŃCÓW, BĄDŹ ROSZCZENIA GWARANCYJNEGO.

Kontynuuj

^